Kompleksowa obsługa prawna w zakresie prawa pracy
O czym jest usługa
Profesjonalne i kompleksowe wsparcie podmiotów gospodarczych, w tym jego zespołów kadrowych w zakresie bieżących potrzeb i pytań związanych ze stosunkiem pracy. Usługa obejmuje szeroko rozumiane doradztwo i udzielanie informacji prawnych w zakresie właściwego stosowania przepisów prawa pracy, bieżącego orzecznictwa, ale także w zakresie relacji z pracownikami.
Kto jest adresatem
Usługa adresowana jest do Klientów biznesowych zatrudniających pracowników, którzy na co dzień mierzą się z zarządzaniem zespołami ludzkimi, którzy stosują prawo pracy i chcą to robić zgodnie z obowiązującymi, ciągle zmieniającymi się przepisami i orzecznictwem.
Jakie problemy rozwiązuje
Pracodawca zyskuje stałe wsparcie w zakresie stosowania prawa pracy, w tym w zakresie czasu pracy, stosowanych systemów czasu pracy, nadgodzin, systemów premiowania. Zespół kancelarii wspiera pracodawcę w tworzeniu niezbędnej dokumentacji pracowniczej, informuje o zbliżających się zmianach w prawie pracy, opiniuje dokumenty przygotowywane przez działy kadrowe pracodawcy.
Kiedy trzeba/ można z niej skorzystać?*
Warto skorzystać z usługi gdy:
- pracodawca widzi potrzebę weryfikacji prawidłowości sporządzonych dokumentów, planów, regulaminów,
- pracodawca ma wątpliwość, jakie przepisy prawa pracy i w jaki sposób zastosować w danym przypadku,
- pracodawca otrzymuje zastrzeżenia pracownika do regulacji wewnętrznych i pracodawca potrzebuje wsparcia w profesjonalnym odniesieniu się do danych zastrzeżeń.
Co Klient zyskuje:
- należyte zabezpieczenie interesów – bieżące doradztwo w zakresie prawa pracy umożliwia zmniejszenie ryzyka popełnienia błędów, a w konsekwencji nakładania kar przez PIP, ZUS czy zasądzania na rzecz pracowników odszkodowań przewidzianych w kodeksie pracy.
- bieżące wsparcie – w razie wystąpienia w trakcie zatrudnienia wątpliwości albo spornych stanowisk pracodawca uzyskuje profesjonalne i kompleksowe stanowisko w sprawie, dzięki czemu może mieć pewność, że postąpił zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewentualnie jest świadomy ewentualnych zagrożeń wynikających z danej sytuacji.
Jakie są zagrożenia / co się stanie, jeżeli Klient z niej nie skorzysta*
- Ryzyko częstszych błędów i sporów z pracownikami.
- Brak pewności co do prawidłowości podejmowanych działań, a w konsekwencji brak pewności co do sytuacji prawnej.
- Brak pełnej świadomości w zakresie bieżących przepisów i orzecznictwa sądowego w sprawach z zakresu prawa pracy.
Osoby do kontaktu
Dołącz do bezpłatnego newslettera JGA EDU